2019. március 19., kedd

Intercom

A pár héttel ezelőtti kétszemélyes motorozásnál felmerült a menet közbeni nehézkes egymással való kommunikáció, ezért elkezdtem keresgetni motoros átbeszélőt, azaz intercomot. Végül a BT-S2 típust választottam, ár/érték arányban ezt találtam a legjobbnak. Bár magyar oldalakon is megtalálható, de itt az ára nem igazán kedvező a távol-keleti shopokhoz képest.
Meg is érkezett, én bukómban helye is kiépítve gyárilag, így gyorsan felkerült. Menet közben még nem teszteltem, de így lakáson belül kellemes hangátvitele a két készülék között. Mobiltelefonnal is párosítható mint Bluetooth fülhallgató, azaz menet közbeni telefonhívásokat lehet kezelni róla. Csatlakoztatható rá audiokábelen GPS, és egyéb audiokészülék aminek lejátssza a hangját, valamint beépített FM rádió is van benne, így menet közben rádiót is hallgathatunk.
Kezelésének kiismerését nehezítette, hogy csak egy eléggé gyenge megfogalmazású angol nyelvű használati utasítás járt hozzá, de miután kitapasztaltam a működését egyszerűsítve lefordítottam. Későbbiekben még jól jöhet, ha fejből nem emlékszem valamire, vagy ha valakinek hasznos lehet itt a linkje:
BT-S2 magyar.docx