2019. március 17., vasárnap

Jó idő - fékteszt

Hideg, borongós, esős napok után végre jó idő, végre motorozhatok, és kipróbálhatom az új hátsó féket! A fék a 33,1 kilométeres úton hibátlanul működött, bár most csak egy személlyel volt tesztelve. Kellemes kis motorozás volt, bár ez sem lett meg kisebb műszaki hiba nélkül.
A 18. kilométernél vettem észre, hogy az indexem és annak visszajelzője is halványan villog. Megálltam, és látom, hogy a tompított fényszóróm is halvány fénnyel világít. Na, itt valami töltés gond lesz, így innen már csak helyzetjelzővel mentem. Kétszer meg is álltam, akkor kicsit magához tért az akku, így sikeresen hazaértem.
Gyorsan ki is mértem a töltést, és rájöttem, hogy az egyenirányító hibásodott meg. Szerencsére volt is itthon egy másik, így félóra elteltével már ismét minden működik a motoron :)